Hur går träningen + träningsmotivation 4

Mitt nyårslöfte var som ni kanske vet att komma igång med träningen igen, jag var duktig på det i början av 1:an, men sen på våren så fick vi så mycket i skolan vilket även fortsatte in på hösten. Jag kunde bara vara med på 2 pass och det 3 jag kunde vara med på men det var på lördagar kl.9 på morgonen och det är inte alltid man är så taggad på det när man har haft en vecka med mycket prov, läxor och för lite sömn.
Hade tänkt komma igång nu igen då jag har mindra i skolan, har ett slutprov på torsdag och sen lugnar det ner sig lite med "bara" vanliga prov. Har även fått lite mindre lektioner så jag hinner träna de 4 passen i veckan om jag inte har massa i skolan.
Men nu har jag åkt på en förkyldning, en såndär så man går runt och har lite ont i halsen, är lite snuvig och lite trött men det bryter liksom inte ut. Vilket suger då jag just nu är riktigt taggad på träning, bara köra ett riktigt pass som man är helt slut efter och då man har träningsvärk i flera dagar, det är kärlek det!
Sen märker jag ochså när jag inte träönar så blir jag tröttare, jag blir otåligare för jag behöver röra på mig för att kunna sitta still och koncentrera mig. Tränar jag så sover jag oftast bättre och somnar lättare plus att träningen ger en så mycket socialt då man får träffa ett helt gäng med kompisar på en gång och bara snacka skit, helt underbart är det!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha jo jag är död redan kan jag ju säga..xD

2013-01-21 @ 23:50:33 - http://cjssong.se
Postat av: Florina ♡

bra bilder!!

sv: tack :)

2013-01-22 @ 12:18:28 - http://artbyflorina.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du jag känner detsamma! Jag är riktigt sugen på att ta tag i träningen igen. Jag var kanske inte lika flitig som du men ett zumbapass i veckan kunde jag klämma in och en timmes zumba hemma också. Plus en fet träningseftermiddag med min skolprofil varannan vecka.

Jag har såå mycket i skolan men jag vill verkligen börja igen. Det är ju hemskt hur okoncentrerad jag blivit på lektioner och jag har alltid så mycket spring i benen och emellanåt är jag supertrött..
Vilka pass har du och har du några tips till vad man kan göra om man tycker att det är otroligt megatråkigt att dra ut på en joggingtur?

Kram!!

2013-01-22 @ 16:29:52 - http://michellemalm.blogg.se
Postat av: andreas

alla är så duktiga med att träna nuförtiden.

2013-01-24 @ 11:59:11 - http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0