Sammanfattning av 2012

Januari:

skaffade mig en systemkamera, började skolan igen efter jullov, var på årlig julgransplundring hos faster och åkte en vecka till sälen meda familjen och en annan familj som vi brukar umgås med, mys!

Februari:

På sportlovet åkte jag till fina Vanja, med Carola och Sophia, åt massa frukost i stort sätt hela dagen och hade mysigt. Vinterfiske med kusin och bror blev det med, resten av februari bestd av mycket plugg.
 
Mars:
Kollade en del på min brors bandy, firade lite födelsedagar både för släkt och vänner. under våren och dessa möss hamnade på bild då det var dags att rensa ut innan mormor flyttade.
 
April:
Träffade Klara och fotade. Hade påsklov och sen var jag på träningsläger i Danmark över en helg (bilden nedanför).
 
Maj:
 
Kusinen konfirmerade sig och det känndes att sommaren var påväg. Maj var ochså månaden då min garderob öka i storlek då det blev flera shoppingturer.
 
Juni:
Jag fick sommarlov efter mitt 1:a år på gymnasiet. Sommaren var påväg och vi flyttade upp till stugan och jobbade en vecka. Midsommar spenderades traditionsenligt i stugan med släkt och vänner, massa god mat och skratt och i år inget regn förens på kvällen, mys!
 
Juli:
Åkte ett par dagar till Båstad med kusinen och hans familj, trots mulet för det mesta hade vi det trevligt ändå!
 
Augusti:
Spenderade endag med mina fina vänner. Plockade vinbär i mängder så vi skulle få mammas underbara vinbärsgelé. Jobbade lite mer än en vecka med friidrottsskolan och lite annat. Var välldigt blond då solen blekt det och sen var det dags att börja skolan igen efter 10 veckors sommarlov.
 
September:
Jag fyllde 17 år. Sen kom hösten med skolan och mycket plugg.
 
Oktober:
Hösten kom och jag blev förälskad i mina skinnbrallor och min skinnjacka. Annars hände faktiskt inget speciellt.
 
November:
Hittade nästan inga bilder ifrån november, tror jag hade fullt upp med skolan och allt det vnkliga.
 
December:
En till början snöig december, en vit och mysig julafton med massa god mat och fin släkt. Firade sedan nyåret med fina vänner.
 
Det var mitt 2012, hur var erat? :)

Kommentarer
Postat av: girly

Tänk att ett år till redan passerat ad tiden går fort egentligen :)

2013-01-07 @ 16:52:01 - http://www.girlysworld.blogg.se
Postat av: EVELINA

sv: visst :)

2013-01-07 @ 17:46:12 - http://amoureve.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

såg ut som ett fint år

2013-01-07 @ 20:42:16 - http://maddisenj.se
Postat av: Mikaela

Jätte härliga bilder :)

2013-01-12 @ 00:47:55 - http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0