Topp 10 appar iphone

Tänkte skriva vilka appar som rä mina favoriter:
Kik                            - Gör att jag kan messa massa med min älskling, mina vänner och ha gruppkonversationer
Instagram                  - Kul sätt hatt hålla koll på vänner och se fina bilder, följ: @matildaaa_j
Candy cruch              - ett spel som jag har blivit beroende av
Aftonbladet supernytt - Enkelt sätt att hålla koll på de senaste nyheterna
Spotify                      - Lyssna på musik
Facebook                  - Ha koll på vad som händer och hålla kontakten med vänner
Länstrafiken              - Se vilken buss man ska ta
Hay day                    - Ett bondgårdsspel som jag fastnat för till och från
Snapchat                  - Kul sätt att skicka bilder till vänner med lite text i, @matildaaa_j
Nordea/telenor           - Smidigt sätt att hålla koll på saldot på bankkortet och telefonen
 
Dessa är de appar som jag använder mest, vilka är era favoriter? :)

Kommentarer
Postat av: Milina

Instagram är helt klart min favorit!

2013-07-21 @ 01:38:19 - http://nattstad.se/milina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0