Midsommar och min pojke har varit här

 
Hej hopp!
Var ett tag sen jag kikade in här igen, under tiden så har det varit midsommar med fina släkten och på kvällen hade jag 39 graders feber, vilket sög då min pojke skulle komma på lördagen. Med lite alvedon fick jag ner febern och han kom hit, bästaste! Men febern ville inte släppa så jag hade feber fram tills onsdagen och under tiden låg vi och kollade på film och bara slappade, pratade, spelade kort och lite såntdär, spelade en sväng minigolf och gissa vem som vann? Jo jag, stolt! Haha! När jag blev av med febern så blev det roligare, vi var på stan, tog årets första dopp i sjön, lagade mat och hittade på lite saker innan han lämnade mig i lördags eftermiddag efter en vecka, en grym vecka och jag gick ifrån stationen med tårar i ögonen. Nackdelen med distansförhållanden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Robert the one!

Du är ju så fin, så sjukt fin gumman!

Svar: Du är fin älskling!
Matilda Johansson

2013-06-30 @ 15:41:13
Postat av: Michaela Magnusson

- Tack :D

2013-07-01 @ 17:57:41 - http://michaelam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0