Körlektion, skola och jobb

Bild ifrån Grännaberget i sommras
 
Hej! Har idag haft lite att göra, hade en körlektion som gick riktigt bra imorses, sen skolan där jag och Alice hade en idrottslektion tillsammans med mycket sammarbetsövningar vilket gick bra!
Efter det så hade jag pianolektion, hem för att äta och duscha och sen iväg för att jobba. Har fått jobb på svensk direktreklam där jag ringer folk som sagt att det är ok att man ringer och kollar så att de har fått sin reklam utdelad. Har även ätit goda pannkakor till kvällsmat och nu sitter jag och pratar med min älskling :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: haha nämen tack! :D

2013-09-10 @ 22:18:13 - http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0