Tanken att plugga ...

Matchar med min blekhet in i snön och mina kinder matchar bra med luvan, men det är vinter så man får väll vänja sig. Denna söndagen har som dom flesta andra söndagar bestått av plugg eller rättare sagt av tanken " Jag ska plugga ... snart/när detta programmet är slut/när jag ätit/om 20 minuter/jag ska bara .... först ..." Ja, alla ursäkter man kan komma på, och ursäkter till att inte göra läxor kan jag komma på massor, men dagen då det är prov så ångrar man sig. Men ibland känns det bara så tråkigt att lära sig vissa saker, det finns så mycket roligare saker att göra! Men för att ha kul måste man ha tråkigt och för att komma någonstans kan det vara en fördel med kunskap antar jaf.Nu ska jag i alla fall mysa ner mig i soffan och se film!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Så god mat

2012-12-13 @ 17:31:30 - http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0