Ring med virvel

Denna ringen fick jag i julklapp 2011 jag tyckte om den jätte mycket men sen i våras försvann den, var ganska säker på att jag inte tappat den men har letat och inte hittat den. För några veckor sen mailade jag företaget som säljer dessa och de skulle snart få ut ringen i deras nät butik så jag tänkte beställa en snart. När jag kommer hem idag så ser jag den på köksbordet, mamma hittade den längst ner i en låda i köket med lite papper pennor och lite små saker i, gissa vem som blev glad? Måste ha hamnat där för den legat på bänken eller något, men nu är den framme igen! :D


Kommentarer
Postat av: Ella Stork

önskar dig en fin helg! kram

2013-01-11 @ 21:54:11 - http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0